poniedziałek, 12 marca 2012

Co aktualnie "jedzą" moje włosy ? :)

Jeśli chodzi o włosy, wyznaję zasadę, że szampon kupujemy w zależności od kondycji skóry głowy, a odżywkę - włosów. Obecnie stosuję szampon do włosów przetłuszczających Klorane z wyciągiem z pokrzywy. Odżywka z olejkiem avokado i masłem shea Garniera wpadła w moje ręce przypadkowo (jak większość odżywek) przy okazji promocji w Rossmanie. Do włosów zazwyczaj kupuję akurat to, co jest na promocji. Mimo, że moje włosy się bardzo przetłuszczają i muszę je myć codziennie (co nawiasem mówiąc doprowadza mnie do szału...) nie zauważyłam żeby jakikolwiek szampon wpływał na pogorszenie lub poprawę ich kondycji. Czy używam szamponu do suchych i zniszczonych włosów, czy do tłustych, czy przeciwłupieżowy to moje włosy wciąż są takie same... Mimo wszystko jednak skusiłam się tym razem na wypróbowanie Klorane... Zobaczymy, może on zdziała cuda

2 komentarze:

  1. ja też mam włosy przetłuszczające się w dodatku długie i samo mycie, rozczesywanie, suszenie doprowadza mnie do frustracji...hmmm nigdy się nie spotkałam z tą odżywką Klorane z wyciągiem z pokrzywy skuteczna jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest szampon:) Na razie testuje, więc nie mogę się wypowiedzieć, jednak wielkiego "och" niestety nie ma...

      Usuń