niedziela, 11 marca 2012

Co się stało z moim zmywaczem z OPI ?

Skuszona promocją (5zł za 30ml) zakupiłam jakiś czas temu zmywacz do paznokci firmy OPI. 


Użyłam go 2 razy i odłożyłam na półkę, gdyż nie malowałam paznokci, czekając aż się zregenerują. Jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam że po ok. 3 miesiącach nieużywania zmywacz ... wyparował! Na początku podejrzewałam moją mamę, że mi podkradała, ale podejrzenie to okazało się fałszywe ;)
Jestem pewna, że buteleczka była dobrze zakręcona i przez ten czas nikt z niej nie korzystał. Jak to możliwe?


Oprócz tego resztka płynu zmieniła kolor z jednolitego fioletowego na bezbarwny z fioletowymi plamkami, co widać dokładnie na zdjęciu poniżej 


Nie wiem, co się stało, jednak boję się używać już tego zmywacza...


1 komentarz:

  1. Dziwna sprawa, nigdy nie spotkałam się z wyparowaniem zmywacza :O Szkoda, bo wyglądał na ciekawy...

    OdpowiedzUsuń