środa, 7 marca 2012

Puder stylizujący Schwarzkopf

Witajcie :)

Dziś chciałam napisać słów kilka o pudrze do stylizacji włosów got2b firmy Schwarzkopf.
Skuszona promocją, zaopatrzyłam się w ten gadżet. Chciałam podnieść włosy u nasady by wyglądały na puszystsze i grubsze.




Co mówi nam producent?

Zmień sposób stylizacji z pudrem stylizującym dodającym objętości got2b POWDER’ful VOLUMIZING STYLING i wykreuj najwyższy wymiar objętości Twojej fryzury! Ta rewolucyjna, lekka formuła nadaje włosom teksturę tworzącą maksymalną objętość fryzury. Efekt natychmiastowy - już od nasady włosów.


Cena 16 zł/ 10 g. (w promocji za ok 10 zł)
Po pierwsze co nas rozczarowuje to zbyt mała buteleczka w stosunku do opakowania. Kupując mamy wrażenie że ciąg dalszy buteleczki ukryty jest w kartoniku. Jednak rozpakowując, możemy się rozczarować...

Samo opakowanie jest bardzo lekkie, a po odkręceniu nakrętki widzimy małe otwory dozujące kosmetyk


Sam puder jest bardzo drobno zmielony


Kosmetyk można nakładać na dwa sposoby:
  1. Nałożyć niewielką ilość na dłoń a następnie stylizować włosy LUB
  2. Nałożyć niewielką ilość bezpośrednio przy nasadzie włosów i stylizować palcami
Moja opinia:

Niestety produkt nie przypadł mi do gustu. Nie spełnia on żadnej roli na moich długich włosach. Być może właśnie dlatego zamiast uniesienia u nasady otrzymałam szorstkie i nieprzyjemne w dotyku, w cale nie uniesione włosy. Podejrzewam, że nie jest to po prostu kosmetyk dla mnie. Myślę, że na krótkich włosach sprawi się bardzo dobrze.

2 komentarze:

  1. Obawiałam się, że ten puder nie będzie taki fantastyczny :( dziękuję za ostrzeżenie w postaci tej notki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Mój puder stoi w łazience i nie za bardzo mam co z nim zrobić ...

      Usuń