czwartek, 1 marca 2012

Masło do ciała The Body Shop


Jeśli któraś z Was miała kiedyś w ręku (na ciele) masła z tej firmy wie, jak bardzo są wspaniałe. Szeroka gama zapachów (tak smacznych, że aż chciałoby się je zjeść) prowadzi do tego, że trudno się zdecydować i z chęcią można by kupić wszystkie na raz. W swojej kolekcji miałam już 3 małe masełka z edycji świątecznej kupione na wyprzedaży za 33 zł. Teraz zdecydowałam się na pełnowymiarowe opakowanie. Skusiła mnie „promocja tygodnia” i swoje masełko nabyłam za 45 zł (Cena regularna 65zł)


Brazil nut Body Butter kusi pysznym, słodkim zapachem (migdałów?). Tak, właśnie mi to przypomina migdały, które z resztą ubóstwiam (Czyż nie świadczy o tym nazwa bloga? :)). Zapach dość zbliżony według mnie do świątecznej edycji masełka waniliowego z nutą korzennych przypraw.

Konsystencja typowa dla masełek do skóry suchej- zbita i twarda, jednak bardzo lekko się rozsmarowuje nie pozostawiając lepiącej warstwy na ciele.




Szczerze? Uwielbiam. Jestem w stanie wybaczyć im te parabeny w składzie, za działanie i za zapach.

Niestety, przed zakupem tego masełka spotkała mnie przykra niespodzianka. Skuszona promocją -50% nabyłam wcześniej wersje wiśniową- dla skóry normalnej. Byłam bardzo zawiedziona gdy konsystencja masełka nie okazała się taka, jak wcześniejszych- twarda i zbita. Bardziej przypominała gęsty balsam. Jednak nie to było najsmutniejsze. Niestety zapach, wcale nie przypominał wiśni. Masło pachniało sztucznie, nieprzyjemnie, jakby było przeterminowane. Nie byłam w stanie się nim posmarować, więc możecie sobie wyobrazić co to był za zapach… Pełna obaw wróciłam do sklepu i opisałam sytuację. Na szczęście miłe Panie przyznały mi rację i zgodziły się wymienić masełko. Dopłaciłam różnicę i już szczęśliwsza wróciłam do domu.

Czy wiedziałyście, że można zwracać kosmetyki The Body Shop? Przy kasie widnieje karteczka: Kosmetyki można zwracać do 14 dni, a na promocji- do 3 dni. Czy to obejmuje tylko kosmetyki nieużywane, nie otworzone? Czy można zwrócić kosmetyk, który nie spełnił naszych oczekiwań? Czy któraś z Was próbowała?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz