piątek, 2 marca 2012

Mój codzienny makijaż

W makijażu dziennym staram się stawiać na naturalny efekt. Im mniej, tym lepiej. Poniższy zestaw uważam za konieczne minimum, jakie powinno się znaleźć w każdej kosmetyczce. Oczywiście rzadko kiedy wszystko nakładam na swoją twarz. Czasami mam na sobie tylko podkład i tusz do rzęs, a gdy potrzebuję lepszego krycia, nakładam korektor. Jeśli akurat mam taką chęć, urozmaicam makijaż cieniami. Pomadki używam bardzo rzadko, zwykle sięgam po błyszczyk lub pomadkę ochronną. Róż/bronzer również sporadycznie pojawia się na mojej twarzy.


  1. Podkład: Guerlain Lingerie De Peau, odcień 12
  2. Korektor: Bobbi Brown corrector, odcień light bisque
  3. Puder: Chanel Poudre Universelle Libre, odcień 30
  4. Róż: Lily Lolo, odcień Ooh la la
  5. Rozświetlacz: Bobbi Brown shimmer brick, odcień ping quartz, Inglot odcień 86
  6. Baza pod cienie: Too faced, próbka
  7. Cienie: Paletki Sephora
  8. Eyeliner: Bobbi Brown gel eyeliner, odcień 15
  9. Tusz do rzęs: Bobbi Brown lash glamour extreme lenghtening mascara, Lancome Hypnose Doll Eyes
  10. Błyszczyk: Bobbi Brown
Stopniowo będę zamieszczać moje opinie powyższych produktów :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz